Friday, March 26, 2010

i love both of you~

salam alaik~

i'm kinda miss u both....
sbb tu la aku dtg...aku harap ukhuwah kita yg terjalin sentiasa mekar ^_^
jangan gaduh-gaduh lagi ye...kita kan dah lame kenal...huhu


wahh!!!
seronok yg tak terhingga~ dapat sampai zagzig....jumpe member-member...
oh~pelbagai rintangn kot....abg tasneem marah~haha
ye la,keputusan last minute kot...haha

pagi selasa,"man,intan call ak semlm.."
"oh...intan?hmm..ok dah ok ke tu?then,ko nak gi zagzig ke nem?"
"xde la...ak ckp je...diorg ok kot tu,tp,ak risau la"

hmm...jujur dan ikhlas,ak mmg nak jumpa korg sbb risau jugak~
huhu,dan....akhirnya~on the way to kuliyyah,we decided to go to zagzig...
MISI KEAMANAN!!hehe

ptg rabu,lab anatomy n biochem habis pukul 3.30 p.m...
pergh~lepas tu,mmg terbaik la kteorg pecut blk rumah,nk siap-siap utk ke zagzig...
dah lmbat pon mase bertolak 2,pukul 4.30 kat hayyu sabe' lg!!
abg tasneem tunggu pon dah bg aura maut gitu....
berani gile a anak dara nk pergi jln mlm2...mmg terbaik la kne marah...
tapi,mmg dah nekad nk dtg jumpa membe2...semoga ALLAH memelihara kami~
sampai2 ktewg mntak tolong izatt ambik....
oh,izatt lak mmg baik ati bwk kawan sekampung beliau~ naim....haha
yg peleknye,ktewg pelancong ke,diorg ni yg pelancong???x phm aku...
blh pulak xtau nk naik tramco kat mane...haish~
neway,serious...thanks a lot~
sangat-sangat!!!...malam2 mcm 2,xtau nk mntk tolong sape lagi...
sbb ktewg dtg ni pon,mmbe2 yg ktewg nk ziarah ni xtau...haha
suprise la konon...hehe

sepatutnya,hari ni aku blk ke cairo...tp,betol ckp diorg...
mcm x berbaloi~last2,decide blk esok....
so,ktewg pon pergi la u zagzig~terkejut!!
ada lelaki dlm u...haha...my college for girls only.
since it's medical college for girls al azhar....~
quite big difference,you know??
mcm buat lawatan khas,semua kawan2 bawak pergi museum,tgk jar~
siap msk kls english diorg kot petang 2...oh~heaven....
bergembira tgk org lain bljr...haha
yang aku sibuk snap2 gamba~haha




p/s : always do miss you guys~ nnt kte wat reunion kat cairo pulak ye??!!huhu
nak blk dah ni....jage diri baik-baik~muah3!! ^_^

3 comments:

.n.a.k. said...

salam...man...
huhu
rindu sama kamu...
hah
bile plak nak g jordan
tapi..kat jordan ada sape lah sgt
keh3

i love you!!

.n.a.k. said...

salam...man...
huhu
rindu sama kamu...
hah
bile plak nak g jordan
tapi..kat jordan ada sape lah sgt
keh3

i love you!!

c-lah said...

misi keamanan ni...ak pnah dgr ..tp x tau la btul ke..org yg memutuskan silaturrahim ni akan dipendekkan umurnya tp kalo org yg menyambungkan silaturrahim ni dipanjgkan umur dn sntiasa dilindungi Allah...tp pe2 pun hati2 kat sana..mcm2 dh ak dgr..ak rsa ko lbih tau kan eman..so tke cre..n bgs la misi ko ni..haha..i like