Friday, December 18, 2009

kata-katanya.......~

salamun 'alaik....sOllu 'alan nabi~ ^_^

kaifa halukum???*gembira*
salam tahun baru hijrah semua!!!
semoga dirahmati ALLAH dihari yg mulia,padat dgn sirah Baginda s.a.w~
hmm...
it have been 2 weeks since i updated my blog...
bkn xnk...tp kesibukan melanda....
test are everywhere with every subjects!!!huhu
1st test were ceLLs,nerVEs and muscles(physiology)...quite tough huh???(for those who are not study well!!)*aku la 2*huu ='(
mak,bapak,,,maaf kan adik ye~
the things that i've read before not come out~i just sOOo lupe bout all the things that i've been study!huh!
tu la..bljr sbb nk exam je...kan awal2 ALLAH dah tunjuk...
ma'lisy giddan! *kesal*
mengapa ntah....hari exam tu,aku down sgt...
seolah-olah semngt ak terbang....
hati pula,mula menangis minta diisi...!!


cuti hari raya eidul adha sepatutnya berakhir pada hari sabtu,dan bermula kls pd hari ahad...
tapi,ptg hari yg ke-9 aku bercuti(jumaat) aku dpt berita yg kls bermula esok!!yakni hari sabtu~(tu yg merudum semngt x psl2)
mse tu,masyaALLAH......DIA shj yg tahu ap perasaan ku...
bkn malas utk memulakn kuliah,tapi mental x besedia...
hUuuuu~aiman,kate nk jadi doktor!!kne sentiasa bersedia dlm apa jua kemungkinan...
haish~lemah sgt semngt masa 2...rasa angin bumi anbiya yg bertiup sama2 membawa pergi kekuatan ku...
lagi pulak,semlmnye(khamis) ak x dpt call mak....dek krn mic kat laptop kak siti x berfungsi....
me,myself and i need to renew my spirit once every week...
by listening to my mom's voice...seriously...
MAnja is not the issues...!but really,dgn kata2 semngt mak dan bapak buat aku kembali sedar aku berada di jalan mana...
buat kita tahu simpang mana harus kita hindari,daan selekoh mana perlu kita awasi...
i think everyONe should do this too!!^_^
back to da topic,i'm deeply malas tok ke kuliah hari sabtu tu...
arabic lecture~
sampai tahap aku ckp kat tasneem yg aku nk tuang kls!
kls arab pukul 8,tp ak ckp ak nk dtg kls histology je...
pukul 10...
hmm,,,,guess what?
aku kena marah dgn tasneem!!(not really marah la..huhu)
"aiman,aku tau klu ko x suke kls arab 2,tapi kte x blh buat mcm 2!"
sumpah!tegas gile tasneem ckp....terpaku aku sekejap...*speechless*
thank yOu ALLAH,4 this precious friend i have......
thanks nem2...teguran kau mse tu mmg buat aku terdiam...
kata2 larangn dari seOrg kawan tanda sygnya pd kita...
(nem2 syg ite kn nem??huhu)
terus bertempiaran lari syaitan2 bila sang malaikat menebarkan sayapnya...huhu
i'm glad to have fren like u nem.....seriously~
klu mase 2 aku duduk ngn org lain,mungkin kau x jmpe pon ak kat kls arab pg 2...
sOo,aku kekel meneruskan rekod hadir ke kls tnpa ponteng!!huhu *bngge skjp*
insyaALLAH berterusan...kn????

then,hari selasa 2 aku sewa broadbnd,so i can call my lovers!!mak and bapak~
huhu....
lama sgt dpt borak dgn mak via skype...
every words she said sgt bermakna buat diri ni....


p/s: kita hidup di dunia bkn berseorngn,tapi berjemaah...
ALLAH Maha Mengetahui....DIA ciptakan kita dlm sebaik-baik bntuk....
lengkap dgn segala kelebihan,,,~andai kelebihan itu sedikit herot,pasti ALLAH dtg kan insan lain sbg pembaik pulih....
begitu lah kurniaan ILAHI kpd kita,yakni ibu bapa,keluarga serta sahabat dlm perjuanagn....
ibu,kata-katanya penawar duka...
ayah,kata-katanya pengubat lara...
keluarga,kata-katanya membina waja...
sahabat,kata-katanya pelengkap jiwa~ insyaALLAH

0 comments: