Saturday, August 13, 2011

Higab


Salam 3alaik~

Higab???oh apekah menatang ni??hehe.Kat mesir,huruf 'J' yakni 'Jim' untuk bhs arab nya disebut 'G' atau 'Ga'.Hmmm tapinya untuk kegunaan arab ammiyah lah (bhs pasar).Kalau bce Quran tu xde la~ Depa baca molek2 belaka.Hehehe.insyaAllah.

Jadi,hari ni,aku nak ckp psl Higab neh.Takde la ckp pon sbnrnya,cuma tampal (Baca:paste) je.hahaha

















And lastly,




Point aku??Saja je.Jumpa gambar-gambar cute chomel dekat pesbuk.Makanya,nak lah kongsikan.Sempena Ramadhan ni,aku harap ada la jugak isi yg bermanfaat dekat belog kusam yg marhaen ni.uuuuuuuu~Sebabnya,aku nih rajin on9,dan aku harap dgn masa2 yg aku on9 ni,ade jugak waktu aku yg bermnfaat buat org2 lain jugak~insyaAllah.

p/s: tata korang!molek2 rebut ruang Maghfirah Allah ye.Sebab peluang ni terbuka 24 jam sepanjang fasa kedua ramadhan tau.Kalau kita tak cubetrytest nak grab,pehhh.Meme rugiii!!!Dan ya Allah,semoga umur kami panjang hingga ke akhir Ramadhan dan untuk kami keluar dari Ramadhan ini sebagai orang yg 'baru'.('=

2 comments:

max*bubble said...

Cool gilooo :O
nak shaer jgaaaaaaaaak ! :)

nuraiman imam supaat said...

oh sila2!! ^^ tafadholi~