Tuesday, August 16, 2011

A smile is an inexpensive way to change your looks.

Salam 3alaik~

Hari ni aku nak buat kempen SENYUM!hehe~


Aku gerenti sape yg tak suka kucing pun dan2 akan jatuh chenta lps tgk gambar ni!*chomel gilak*


By not having any particular reasons ye...Just randomly,sebabnya sesimple-simple bnda ni sebenarnya yg susah dan berat.Kan?Nak pulak kita ni senyum pilih bulu.Ikot aku lah nak senyum ngn orang yg aku nak je.kan kan kan??? ^^
Aku tau lah~sebabnya,errr,aku pun mcm tu.

Oke,lepas ni kita semua cubatrytest ubah deh? (; insyaAllah.Selagi kita ada willing to be a better person,DIA akan tolong kita.amiin.


p/s: semoga dgn senyuman dapat meredakan Marah yg bergumpal dlm hati.Marah oh marah.Tolong lah kau jgn merebak dlm hati ku.Kerana 'mereka' tu aku sayang Lillahi Taala!
Btw,kalau 'korang' baca ni,aku dah tak marah pun.Sebab aku yakin je Allah akn lindungi aku malam tu.Tapi,errr,lps ni aku akan jadi lagi susah lah nak mintak tolong lah kat korang.Sebab aku tgk sendiri kan mcm mana kornag bertolak tolak nak ke tak teman kn aku~Jadinya,lps ni jgn risau lah,aku akan susahkn org lain je...............

2 comments:

pencinta said...

meh ak teman..ko nk p mana

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.